mardi 24 juillet 2007

club med....

So I'm off to Malaysia tomorrow. Well deserve vacation from all this hard work in Tokyo....
I'll be back on the 7th (or something). Meanwhile you can suggest new names for the blog because Max pointed out that "Lost in translation" was not that original and I kind of agree. So all suggestions are weclome (as long as it's decent).

I hope you're enjoying the summer.


Je pars en Malaisie demain jusqu'au 7 aout. Je veux changer le nom du blog (Max m'a fait remarque que "lost in translation" c'etait pas tres original. Bon ben on fait ce qu'on peut mais en meme temps je suis assez d'accord) donc si vous avez des suggestions vous etes les bienvenus.

J'espere que votre été se passe bien (oui je sais a Paris il fait un temps degueu, mais bon, ca va pas durer).

A plus.

Anais

5 commentaires:

Anonyme a dit…

what about "Lost in Japan"?

Anonyme a dit…

Les Nipponades de Miss Anais???

Anonyme a dit…

are you back or whatttttttttttttt????

Anonyme a dit…

I demand new posts! I get it, you went to Malaysia, now what missy? How else am I suppose to procrastinate?

Anonyme a dit…

Alors, qu'est-ce qu'il s"est passé en Malaisie???
C'est fini les vacances, on veut connaître la suite de tes péripéties au Japon!!!